Get Advantage - PARTNERSTVÁ PRINÁŠAJÚCE VÝHODU

PARTNERSTVÁ PRINÁŠAJÚCE VÝHODU


NGO DAY: NOVÁ GENERÁCIA MNO

Jedinečné vzdelávacie podujatie pre MNO

    19. február 2015

NGO DAY: NOVÁ GENERÁCIA MNO

  • Jedinečné vzdelávacie podujatie pre MNO
  • Inšpirácia a nové nápady
  • Ocenenie MNO aktivít
  • Networking medzi MNO a firmami

Organizačné informácie:

  • Účasť na podujatí bude umožnená len vopred zaregistrovaným účastníkom
  • Podujatie je hradené partnerom podujatia Microsoft Slovakia, a preto účastníci neplatia registračný poplatok

Program podujatia:

8.30 – 9.00 — Registrácia účastníkov Austria Trend Hotel Bratislava

9.00 – 11.00 — “Ako mladá generácia mení podporu komunity zo strany firiem”

Pracovné raňajky s členmi Americkej obchodnej komory (spoločné pracovné stretnutie zástupcov firiem a pracovníkov MNO)

WORKSHOP 1: APLIKÁCIE A VYCHYTÁVKY
11.00 – 12.00

Profi fotka či video? Online dotazník, prieskum medzi vašimi podporovateľmi alebo prihláška na vaše podujatie? S dostupnými aplikáciami to zvládne každý.

12.00 – 13.00 — Občerstvenie

WORKSHOP 2: RÝCHLO A EFEKTÍVNE? AJ V NEZISKOVKE!
13.00 – 14.00

Dobre využívať kapacity organizácie a objavovať skryté možnosti sú základné manažérske techniky pracovníkov MNO. Prečo si ale prácu neuľahčiť a nespríjemniť dostupnými technológiami?

WORKSHOP 3: AKTUÁLNE TRENDY
14.00 – 15.00

Chcete profesionálne komunikovať s partnermi? Mať motivovaných zamestnancov? Pozrieme sa na to, koľko viete získať z nového O365.

WORKSHOP 4: NOVINKY, KTORÉ BY VÁM NEMALI UJSŤ
15.00 – 15.45

Ako Generácia Y mení prácu MNO? Prichádzajú domény .ngo a .ong. Komunikačné trendy 2015 a nové getADVANTAGE tréningy pre pracovníkov MNO.

15.45 – 16.00 — Záver podujatia

PRIHLÁSIŤ SA

Registrácia Ďalšie eventy

Nadácia sa v dnešnej dobre svojím riadením líši čoraz menej od veľkej firmy. Rozsahom i rôznorodosťou svojich aktivít. Musí mať  stratégiu i každoročné plánovanie. Potrebuje nachádzať najefektívnejšie zdroje financovania a zároveň strážiť náklady. Nezaobíde sa bez profesionálnej komunikácie s verejnosťou. Má zamestnancov, ktorí musia tvoriť tím a zároveň mať priestor pre svoju jedinečnosť a najmä radosť z práce. Našťastie nemusí každoročne dokladovať majiteľom nárast zisku, ale správnej rade napĺňanie svojho poslania.  Ako byť pri tomto všetkom dobrým  šéfom a lídrom zároveň som si uvedomila až na tréningu Šéfovia. Pomohol mi zistiť, akou šéfkou som a ako sa zlepšiť.  Bol užitočný a profesionálne pripravený. Odporúčam každému z neziskovky i z biznisu.

Dana Rušinová, správkyňa a výkonná riaditeľka Nadácie pre deti Slovenska (2011 - 2016)