Čo o Millenials hovoria štúdie? Čo táto generácia hľadá na
pracovisku?
Čo o Millenials hovoria štúdie? Čo táto generácia hľadá na
pracovisku?
Nadácia sa v dnešnej dobre svojím riadením líši čoraz menej od veľkej firmy. Rozsahom i rôznorodosťou svojich aktivít. Musí mať stratégiu i každoročné plánovanie. Potrebuje nachádzať najefektívnejšie zdroje financovania a zároveň strážiť náklady. Nezaobíde sa bez profesionálnej komunikácie s verejnosťou. Má zamestnancov, ktorí musia tvoriť tím a zároveň mať priestor pre svoju jedinečnosť a najmä radosť z práce. Našťastie nemusí každoročne dokladovať majiteľom nárast zisku, ale správnej rade napĺňanie svojho poslania. Ako byť pri tomto všetkom dobrým šéfom a lídrom zároveň som si uvedomila až na tréningu Šéfovia. Pomohol mi zistiť, akou šéfkou som a ako sa zlepšiť. Bol užitočný a profesionálne pripravený. Odporúčam každému z neziskovky i z biznisu.
, správkyňa a výkonná riaditeľka Nadácie pre deti Slovenska (2011 - 2016)