Get Advantage - PARTNERSTVÁ PRINÁŠAJÚCE VÝHODU

PARTNERSTVÁ PRINÁŠAJÚCE VÝHODU


Modul KOMUNIKÁCIA

PR a komunikácia

Výsledky dosiahnuté v minulosti nie sú zárukou úspechu v budúcnosti.

Prihlásiť sa

Popis modulu


Modul prináša užitočné tréningy o marketingovej komunikácii, public relations, reklame a budovaní značky organizácie, teda zručností bez ktorých sa v dnešnej dobe nezaobíde žiadna organizácia.

Tréningový plán je zostavený tak, aby účastníkov naučil správnym spôsobom v správny čas osloviť správych ľudí. Pýtate sa, čo myslíme pojmom “správny”?

Komu je určený:
Pracovníci neziskových organizácií, ktorí majú na starosti PR/externú komunikáciu MNO/fundraising/ pripravujú podklady v tejto oblasti.

Modul:
mesačný tréningový plán

Tréningy:

  • Verejný prejav a komunikačné zručnosti
  • Marketing či fundraising?
  • Public relations
  • Budovanie značky organizácie
  • Sociálne médiá
  • Krízová komunikácia

Metodológia:

  • kurzy s trénerom
  • tvorivé dielne
  • doplnkové čítanie

Cena modulu:
160 EUR

Vzdelávanie v rámci jedného tréningového modulu
Záujemca sa zaregistruje na vybraný modul, o ktorý má záujem a absolvuje všetky kurzy, ktoré modul obsahuje.

Vzdelávací preukaz

Skúste to výhodnejšie!

Vzdelávací preukaz je:
  • univerzálna vstupenka na všetky tréningové moduly, odborné semináre a networkingové akcie, ktoré organizuje getADVANTAGE centrum
  • platný jeden kalendárny rok
  • pre jednu osobu a je neprenosný
Výhody pre majiteľa preukazu:
  • prednostná registrácia na tréningy
  • vstup na ktorýkoľvek z tréningov v getADVANTAGE centre
  • vstup na odborné semináre
  • účasť na networkingových eventoch

Cena preukazu v roku 2014
380 EUR

Nadácia sa v dnešnej dobre svojím riadením líši čoraz menej od veľkej firmy. Rozsahom i rôznorodosťou svojich aktivít. Musí mať  stratégiu i každoročné plánovanie. Potrebuje nachádzať najefektívnejšie zdroje financovania a zároveň strážiť náklady. Nezaobíde sa bez profesionálnej komunikácie s verejnosťou. Má zamestnancov, ktorí musia tvoriť tím a zároveň mať priestor pre svoju jedinečnosť a najmä radosť z práce. Našťastie nemusí každoročne dokladovať majiteľom nárast zisku, ale správnej rade napĺňanie svojho poslania.  Ako byť pri tomto všetkom dobrým  šéfom a lídrom zároveň som si uvedomila až na tréningu Šéfovia. Pomohol mi zistiť, akou šéfkou som a ako sa zlepšiť.  Bol užitočný a profesionálne pripravený. Odporúčam každému z neziskovky i z biznisu.

Dana Rušinová, správkyňa a výkonná riaditeľka Nadácie pre deti Slovenska (2011 - 2016)