Výsledky dosiahnuté v minulosti nie sú zárukou úspechu v budúcnosti.
Modul prináša užitočné tréningy o marketingovej komunikácii, public relations, reklame a budovaní značky organizácie, teda zručností bez ktorých sa v dnešnej dobe nezaobíde žiadna organizácia.
Tréningový plán je zostavený tak, aby účastníkov naučil správnym spôsobom v správny čas osloviť správych ľudí. Pýtate sa, čo myslíme pojmom “správny”?
Komu je určený:
Pracovníci neziskových organizácií, ktorí majú na starosti PR/externú komunikáciu MNO/fundraising/ pripravujú podklady v tejto oblasti.
Modul:
mesačný tréningový plán
Tréningy:
Metodológia:
Cena modulu:
160 EUR
Vzdelávanie v rámci jedného tréningového modulu
Záujemca sa zaregistruje na vybraný modul, o ktorý má záujem a absolvuje všetky kurzy, ktoré modul obsahuje.
Vzdelávací preukaz
Skúste to výhodnejšie!
Cena preukazu v roku 2014
380 EUR
Nadácia sa v dnešnej dobre svojím riadením líši čoraz menej od veľkej firmy. Rozsahom i rôznorodosťou svojich aktivít. Musí mať stratégiu i každoročné plánovanie. Potrebuje nachádzať najefektívnejšie zdroje financovania a zároveň strážiť náklady. Nezaobíde sa bez profesionálnej komunikácie s verejnosťou. Má zamestnancov, ktorí musia tvoriť tím a zároveň mať priestor pre svoju jedinečnosť a najmä radosť z práce. Našťastie nemusí každoročne dokladovať majiteľom nárast zisku, ale správnej rade napĺňanie svojho poslania. Ako byť pri tomto všetkom dobrým šéfom a lídrom zároveň som si uvedomila až na tréningu Šéfovia. Pomohol mi zistiť, akou šéfkou som a ako sa zlepšiť. Bol užitočný a profesionálne pripravený. Odporúčam každému z neziskovky i z biznisu.
, správkyňa a výkonná riaditeľka Nadácie pre deti Slovenska (2011 - 2016)